Методичний відділ

 Всередині нас криються потенційні творчі можливості,

й ми повинні працювати щосили, щоб розкрити цей потенціал.

(Мартін Лютер Кінг)

Навчально-методична робота в закладі

Характерною ознакою методичної діяльності є постійний пошук шляхів та засобів удосконалення структури і змісту навчально-методичного забезпечення виховного процесу в закладі,  створення динамічної системи методичної роботи.

Завдання навчально-методичної роботи:

·        всебічне інформування педагогів про сучасні наукові педагогічні досягнення;

·        створення належних умов з метою сприяння підвищенню професійної майстерності педагогів через розвиток у них творчого потенціалу;

·        формування бажання працювати по-новому;

·        оволодіння змістом та методикою інноваційних педагогічних технологій;

·        вивчення, узагальнення, поширення перспективного педагогічного досвіду,

·        сприяння соціалізації педагогів і вихованців в умовах інформаційного суспільства;

·        формування індивідуального стилю діяльності педагогів.

Форми роботи:

·        методична рада;

·        семінари-практикуми;

·        інструктивно-методичні наради;

·        психологічна освіта педагогів;

·        тренінгові заняття;

·        індивідуальні консультації;

·        участь у різноманітних конкурсах;

·        робота з молодими педагогами.

Пріоритетними напрямами навчально-методичної роботи в закладі є:

·        запровадження сучасних особистісно-орієнтованих форм і методів організації педагогічного процесу, комп’ютерно-орієнтованих технологій;

·        системний аналіз змісту, форм і методів освітнього процесу;

·        навчально-методичне забезпечення розвитку гурткової роботи;

·        сприяння соціалізації педагогів та вихованців в умовах інформаційного суспільства.

Значна увага приділяється участі педагогів в основних творчих заходах:

·        тиждень педагогічної майстерності;

·        відкриті заняття гуртків;

·        проектна діяльність гурткової роботи;

·        участь у педагогічних фахових конкурсах;

·        висвітлення матеріалів з досвіду роботи в засобах масової інформації.

  

------------------------------------------------------------

 

- Янушкевич О.М. - методист        

- Юрченко Н.О. - методист             ,

 - Ромась Н.А. – культорганізатор  - Методичні напрацювання відео-презентація

 - Шевченко Л.В. – керівник гуртка ,

- Качур Т.В. – керівник гуртка         

------------------------------------------------------------

 

 

НА ДОПОМОГУ ПЕДАГОГАМ.

 ЯК ОРГАНІЗУВАТИ ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

 

1. 35 інструментів для дистанційного навчання – добірка НУШ

2. Навчання вдома: практичні поради для батьків від психологині Світлани Ройз

3. Чотири сервіси, які допоможуть організувати дистанційне навчання

4. Як технічно організувати дистанційне навчання – покрокова інструкція

5. Як провести віртуальний урок: покрокова інструкція та лайфхаки вчителів з усього світу

6. Як працювати в Google-клас: покрокова інструкція

7.  Як використовувати YouTube у дистанційному навчанні

8. Корисні посилання на інтернет-ресурси за напрямками позашкільної освіти 

9. 120 безкоштовних онлайн-курсів від українських навчальних платформ: Prometheus, Edera, ВУМonline, Wisecow (з сайту ДОН)

10. Інструкція по користуванню Zoom (за матеріалами greenforest.com.ua)

11. Покрокова інструкція для викладачів з використання Viber для дистанційного навчання

12. Особливості дистанційної роботи керівника гуртка закладу позашкільної освіти під час карантинного періоду

13. Дистанційне навчання у позашкільному закладі освіти. Скарбничка корисних посилань 

14. Посібник "Організація дистанційного навчання в школі. Методичні рекомендації"

15. Лист МОН №6/604-20 від 30.04.2020 р. "Про особливості організації освітнього процесу в закладах позашкільної освіти під час карантину"

 16. Лист МОН №6/643-20 від 19.05.2020 р. "Про надання організаційно-методичних рекомендацій щодо навчання за допомогою дистанційних технологій в позашкільній освіті" (додаток до листа)

------------------------------------------------------------