ПАМ'ЯТКА ПЕДАГОГУ

«Тому, хто не оволодів наукою добра, будь-яка

інша наука приносить лише шкоду»

Мішель Монтель

 

·               Будьте доброзичливі до вихованців.  

·               Частіше посміхайтеся вихованцям. Усмішка педагога створює атмосферу пошуку, настрою, успіху.

·               Визнавайте право дитини на помилку. Поки у дітей є віра в добро, людину, ідеал, є й виховання,

·               Учіться бачити себе збоку, очима дітей, колег. Частіше аналізуйте власну діяльність; ставте себе на місце вихованців; чесно визнавайте свої помилки.

·               Умійте слухати дітей, намагайтеся зрозуміти їхній настрій.

·               Стимулюйте спілкування з вихованцями, будьте ініціатором спілкування.

·               Не забувайте хвалити дитину, але хваліть у міру, вміючи,

·               Об'єктом критики може бути тільки погано виконане завдання, а ні в якому разі не особистість дитини.

·               Не поспішайте з прийняттям рішень, особливо покарань.

·               Умійте ставити себе на місце дітей, намагайтеся побачити проблему їхніми очима.

·               Завжди говоріть правду дітям, навіть тоді, коли це невигідно для вас.

·               Помічайте найменші успіхи вихованця.

·               Висловлюйтеся якомога чіткіше і ясніше.

·               Не вбивайте у дітях казку.

·               Думайте про дитячий «банк щасливих спогадів».

·               Найкраще виховання - запрошення вихованців до роздумів.

·               Тільки наблизивши до себе дитину, можна впливати на розвиток її духовно.