ПАМ'ЯТКА ПЕДАГОГУ
«Тому, хто не оволодів наукою добра, будь-яка
інша наука приносить лише шкоду»
Мішель Монтель
· Будьте доброзичливі до вихованців.
· Частіше посміхайтеся вихованцям. Усмішка педагога створює атмосферу пошуку, настрою, успіху.
· Визнавайте право дитини на помилку. Поки у дітей є віра в добро, людину, ідеал, є й виховання,
· Учіться бачити себе збоку, очима дітей, колег. Частіше аналізуйте власну діяльність; ставте себе на місце вихованців; чесно визнавайте свої помилки.
· Умійте слухати дітей, намагайтеся зрозуміти їхній настрій.
· Стимулюйте спілкування з вихованцями, будьте ініціатором спілкування.
· Не забувайте хвалити дитину, але хваліть у міру, вміючи,
· Об'єктом критики може бути тільки погано виконане завдання, а ні в якому разі не особистість дитини.
· Не поспішайте з прийняттям рішень, особливо покарань.
· Умійте ставити себе на місце дітей, намагайтеся побачити проблему їхніми очима.
· Завжди говоріть правду дітям, навіть тоді, коли це невигідно для вас.
· Помічайте найменші успіхи вихованця.
· Висловлюйтеся якомога чіткіше і ясніше.
· Не вбивайте у дітях казку.
· Думайте про дитячий «банк щасливих спогадів».
· Найкраще виховання - запрошення вихованців до роздумів.
· Тільки наблизивши до себе дитину, можна впливати на розвиток її духовно.