Гурток образотворчого мистецтва "Мозаїка"
Гурток образотворчого мистецтва
«МОЗАЇКА»
(Катерина Дубина)
Напрям: художньо-естетичний
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Образотворче мистецтво відображає дійсність у наочних образах,
відтворює об’єктивно наявні властивості реального світу:
об’єм, колір просторовість, матеріальну форму предмета, світлоповітряне
середовище тощо.
Для дітей віком
5-17 років
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Керівниця
Дубина Катерина Петрівна
Освіта вища.
Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Мета програми:
у процесі сприймання та інтерпретації творів мистецтва і практичної художньої діяльності виховувати в учнів ціннісне ставлення до дійсності та мистецтва, розвивати художню свідомість і компетентність, здатність до самореалізації, потребу в духовному самовдосконаленні.
Основні завдання програми:
- Надання знань про закони образотворчого мистецтва: основи композиції, кольорознавство, засоби виразності, чинники, що впливають на створення художнього образу;
- Формування уявлень про види, жанри образотворчого та інших візуальних мистецтв, особливості художньо-образної мови; почуття патріотизму, любові до рідного краю, гуманного ставлення до навколишнього середовища; навичок аналізу художніх творів;
- Розширення художньо-естетичного досвіду, опанування художніми вміннями та навичками в практичній діяльності, ознайомлення з творами світової та української художньої культури;
- Збагачення емоційно-почуттєвої сфери;
- Розвиток художніх сенсорних здібностей;
- Виховання естетичного ставлення до дійсності, емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва, світоглядних уявлень і ціннісних орієнтацій.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------