Гурток образотворчого мистецтва "Мозаїка"

Гурток образотворчого мистецтва  

«МОЗАЇКА»

(Катерина Дубина)

 Напрям: художньо-естетичний 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 Образотворче мистецтво відображає дійсність у наочних образах,

відтворює об’єктивно наявні властивості реального світу:

об’єм, колір просторовість, матеріальну форму предмета, світлоповітряне

середовище тощо.

 

 Для дітей віком

5-17 років

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Керівниця

Дубина Катерина Петрівна

Освіта вища.

Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Сторінка гуртка Instagram 

 

 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Мета програми:

у процесі сприймання та інтерпретації творів мистецтва і практичної художньої діяльності виховувати в учнів ціннісне ставлення до дійсності та мистецтва, розвивати художню свідомість і компетентність, здатність до самореалізації, потребу в духовному самовдосконаленні.

                Основні завдання програми:

  • Надання знань про закони образотворчого мистецтва: основи композиції, кольорознавство, засоби виразності, чинники, що впливають на створення художнього образу;
  • Формування уявлень про види, жанри образотворчого та інших візуальних мистецтв, особливості художньо-образної мови; почуття патріотизму,  любові до рідного краю, гуманного ставлення до навколишнього середовища; навичок аналізу художніх творів;
  • Розширення художньо-естетичного досвіду, опанування художніми вміннями та навичками в практичній діяльності, ознайомлення з творами світової та української художньої культури;
  • Збагачення емоційно-почуттєвої сфери;
  • Розвиток художніх сенсорних здібностей;
  • Виховання естетичного ставлення до дійсності, емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва, світоглядних уявлень і ціннісних орієнтацій.

 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------